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GLOBAL MARKET DEVELOPING A STRATEGY TO MANAGE ACROSS BORDERS
The global market : developing a strategy to manage across borders / John Quelch, Rohit Deshpande, editors
(The Jossey-Bass business & management series)

データ種別 図書
出版者 San Francisco : Jossey-Bass
出版年 c2004
本文言語 英語
大きさ viii, 424 p. : ill. ; 24 cm

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図書館 333/Qj
2030554

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一般注記 Includes bibliographical references (p. 361-386) and index
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HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0415/2004003711.html Information=Table of contents
著者標目 Quelch, John A., 1951- <QUELCH JOHN A>
Deshpande, Rohit
件 名 LCSH:Export marketing -- Management  全ての件名で検索
LCSH:International business enterprises -- Marketing  全ての件名で検索
LCSH:Globalization
分 類 LCC:HF1416
DC22:658.8/4
書誌ID 0000333235
ISBN 0787968579
NCID BA68120482

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