WINNING IN ASIA JAPANESE STYLE MARKET AND NONMARKET STRATEGIES FOR SUCCESS
Winning in Asia, Japanese style : market and nonmarket strategies for success / edited by Vinod K. Aggarwal and Shujiro Urata
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York ; Basingstoke : Palgrave Macmillan |
出版年 | 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 282 p. : ill. ; 22 cm |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Aggarwal, Vinod K. <AGGARWAL VINOD K> 浦田, 秀次郎(1950-) <ウラタ, シュウジロウ> |
件 名 | LCSH:Export marketing -- Asia
全ての件名で検索
LCSH:Export marketing -- Japan 全ての件名で検索 LCSH:Corporations, Japanese -- Asia 全ての件名で検索 LCSH:Investments, Japanese -- Asia 全ての件名で検索 LCSH:Asia -- Foreign economic relations -- Japan 全ての件名で検索 LCSH:Japan -- Foreign economic relations -- Asia 全ての件名で検索 |
分 類 | DC21:658.848 |
書誌ID | 0000339888 |
ISBN | 0312239114 |
NCID | BA59209745 |