このページのリンク

WINNING IN ASIA JAPANESE STYLE MARKET AND NONMARKET STRATEGIES FOR SUCCESS
Winning in Asia, Japanese style : market and nonmarket strategies for success / edited by Vinod K. Aggarwal and Shujiro Urata

データ種別 図書
出版者 New York ; Basingstoke : Palgrave Macmillan
出版年 2002
本文言語 英語
大きさ xiii, 282 p. : ill. ; 22 cm

所蔵情報を非表示

図書館 338/W
2030146

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Aggarwal, Vinod K. <AGGARWAL VINOD K>
浦田, 秀次郎(1950-) <ウラタ, シュウジロウ>
件 名 LCSH:Export marketing -- Asia  全ての件名で検索
LCSH:Export marketing -- Japan  全ての件名で検索
LCSH:Corporations, Japanese -- Asia  全ての件名で検索
LCSH:Investments, Japanese -- Asia  全ての件名で検索
LCSH:Asia -- Foreign economic relations -- Japan  全ての件名で検索
LCSH:Japan -- Foreign economic relations -- Asia  全ての件名で検索
分 類 DC21:658.848
書誌ID 0000339888
ISBN 0312239114
NCID BA59209745

 類似資料