このページのリンク

CULTURES OF CONSUMPTION MASCULINITIES AND SOCIAL SPACE IN LATE TWENTIETH CENTURY BRITAIN
Cultures of consumption : masculinities and social space in late twentieth-century Britain / Frank Mort
(Comedia)

データ種別 図書
出版者 London
出版者 New York
出版者 : Routledge
出版年 1996
出版年 1996
出版年 1996
本文言語 英語
大きさ viii, 280 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

図書館 365/Mf
2014319

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 248-264) and index
著者標目 Mort, Frank <MORT FRANK>
件 名 Consumer behavior -- Great Britain -- Sex differences -- History -- 20th century  全ての件名で検索
Consumption (Economics) -- Great Britain -- History -- 20th century  全ての件名で検索
Great Britain -- Economic conditions -- 1945-  全ての件名で検索
書誌ID 0000342910
ISBN 9780415030526

 類似資料