このページのリンク

VYGOTSKIAN PERSPECTIVES ON LITERACY RESEARCH CONSTRUCTING MEANING THROUGH COLLABORATIVE INQUIRY
Vygotskian perspectives on literacy research : constructing meaning through collaborative inquiry / edited by Carol D. Lee, Peter Smagorinsky
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)

データ種別 図書
出版者 Cambridge [England]
出版者 New York
出版者 : Cambridge University Press
出版年 2000
出版年 2000
出版年 2000
本文言語 英語
大きさ xii, 280 p. ; 23 cm

所蔵情報を非表示

図書館 371.4/V
2031837

書誌詳細を非表示

一般注記 Chiefly based on papers presented at a conference entitled A Vygotsky centenniel held 1996, Chicago, Ill
Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Lee, Carol D. <LEE CAROL D>
Smagorinsky, Peter
件 名 Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934
Learning, Psychology of -- Congresses  全ての件名で検索
Literacy -- Social aspects -- Congresses  全ての件名で検索
Cognition and culture -- Congresses  全ての件名で検索
Sociolinguistics -- Congresses  全ての件名で検索
書誌ID 0000351746
ISBN 9780521638784

 類似資料