このページのリンク

MUSEUM STRATEGY AND MARKETING DESIGNING MISSIONS BUILDING AUDIENCES GENERATING REVENUE AND RESOURCES
Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources / Neil Kotler and Philip Kotler
(The Jossey-Bass nonprofit and public management series)

データ種別 図書
出版者 San Francisco, Calif. : Jossey-Bass
出版年 c1998
本文言語 英語
大きさ xxviii, 395 p. : ill. ; 25 cm

所蔵情報を非表示

図書館 069/Kn
2030627

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 369-378) and index
著者標目 *Kotler, Neil G., 1941- <KOTLER NEIL G>
Kotler, Philip, 1931-
件 名 LCSH:Museums -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Museums -- Marketing  全ての件名で検索
LCSH:Museum attendance
LCSH:Museum finance
分 類 LCC:AM5
DC21:069
書誌ID 0000378322
ISBN 0787909122
NCID BA40294046

 類似資料