ADVERTISING LANGUAGE A PRAGMATIC APPROACH TO ADVERTISEMENTS IN BRITAIN AND JAPAN
Advertising language : a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan / Keiko Tanaka
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 148 p. : ill. ; 23 cm |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Bibliography: p. 134-143 Includes index |
---|---|
著者標目 | *Tanaka, Keiko <TANAKA KEIKO> |
件 名 | LCSH:Advertising -- Great Britain
全ての件名で検索
LCSH:Advertising -- Japan 全ての件名で検索 LCSH:Communication -- Social aspects -- Great Britain 全ての件名で検索 LCSH:Communication -- Social aspects -- Japan 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5827 DC20:659.1/014 NDC8:674 |
書誌ID | 0000383681 |
ISBN | 0415076471 |
NCID | BA22440554 |