このページのリンク

GLOBAL BRAND STRATEGY UNLOCKING BRAND POTENTIAL ACROSS COUNTRIES CULTURES MARKETS
Global brand strategy : unlocking brand potential across countries, cultures & markets / Sicco Van Gelder

データ種別 図書
出版者 London : Kogan Page
出版年 2003
本文言語 英語
大きさ xii, 260 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

図書館 675/Vs
2030622

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. [251]-256) and index
著者標目 *Van Gelder, Sicco, 1964- <VAN GELDER SICCO>
件 名 LCSH:Brand name products -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Brand name products -- Marketing  全ての件名で検索
LCSH:Brand name products -- Management  全ての件名で検索
LCSH:Export marketing
分 類 LCC:HD69.B7
書誌ID 0000383737
ISBN 0749440236
NCID BA63734534

 類似資料